Перейти к главному меню навигации Перейти к основному контенту Перейти к нижнему колонтитулу сайта

INKLYUZIV TA’LIM JARAYONIDA IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARINING OTA-ONALARI BILAN ISHLASH.

Аннотация

Maqolada alohida ta’lim ehtiyojlari boʻlgan oʻquvchilarning jamiyatga samarali moslashuvi hamda toʻlaqonli uygʻunlashuvini ta’minlash, ota-ona yoki ularning o‘rnini bosuvchi shaxslarning inklyuziv ta’limdagi o‘rni masalalariga qaralgan.

Ключевые слова

Inklyuziv ta’lim, alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalar, inklyuziv ta’lim sinfi, maxsus pedagog, ota-ona.

PDF

Библиографические ссылки

  1. Temirov Abdumalik “IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALAR, ULARNING OTA-ONALARI VA PEDAGOGLAR O‘RTASIDAGI MUNOSABATLAR” Educational Research in Universal Sciences
  2. N.B.GOIPOVA INKLYUZIV TA’LIM. GOSPITAL PEDAGOGIKA NAMANGAN – 2024
  3. Инклюзивная педагогика - гуманная педагогика Нигматов З.Г., заслуженный деятель науки РФ, доктор педагогических наук, профессор кафедры теоретической и инклюзивной педагогики ИЭУП (г. Казань)