Перейти к главному меню навигации Перейти к основному контенту Перейти к нижнему колонтитулу сайта

IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI O‘QITISHDA INKLYUZIV TA’LIMNING MAQBULLIGI VA SAMARADORLIGI

Аннотация

ushbu maqolada alohida ehtiyoji bolalarga ta’lim berish, ularni maktabgacha ta’lim tashkilotlariga qatnashi, sog‘lom tengdoshlari qatori ta’lim jarayonada teng ishtirok etishi, muloqot qilish ko‘nikmalariga ega bo‘lish imkoniyatini yaratib berish, ular bilan olib borilga tajriba sinov ishlari olingan natijalar, inklyuziv ta’limning samaradorligi haqida so‘z boradi.

Ключевые слова

ta’lim, tarbiya, inklyuziv, tafakkur, rivojlanish, intеllеktual salohiyat, takomillashuv, ijodiy tafakkur, dunyoqarash, ijodiy yondashuv, tafakkur.

PDF

Библиографические ссылки

  1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g’risida qarori PQ-4312 08.05.2019
  2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining alohida ta’lim olish ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim-tarbiya berish tizimini yanada takomillashtirish chora – tadbirlari to‘g’risidagi qarori -4860 13.10.2020
  3. Д.З. Ахметова, З.Г. Нигматов, Т.А. Челнокова, Г.В. Юсупова и др. Педагогика и психология инклюзивного образования: учебное пособие . – Казань, 2013
  4. Буторина, О. Г. Об опыте воспитания и обучения детей с ограниченными возможностями здоровья / О. Г. Буторина // Воспитание школьников, 2010
  5. Инклюзивная практика в дошкольном образовании. Современный образовательный стандарт / Т. В. Волосовец, А. М. Казьмин, В. Н. Ярыгин. – М.: Мозаика-Синтез, 2011. – 144 с.
  6. D.S.Qaxarova “ Inklyuziv ta’lim texnologiyasi” o‘quv va metodik qo‘llanma 2014-yil