STATISTICAL DESCRIPTION OF SYNTACTIC CONSTRUCTION OF ADVERTISING TEXTS

Аннотация
The article is devoted to studying the syntactic features of the advertising text, which reflects the active processes in the modern Uzbek language system. The paper analyzes external, internet, and TV advertising texts.
Ключевые слова
advertising text, grammatical, lexical units, stylistic means, syntactic construction, simple sentence, compound sentence
Библиографические ссылки
- Панкратов Ф. Г., Баженов Ю. К., Шахурин В. Г. Основы рекламы: учебник/ 11-е изд., перераб. и доп. - М.: Издательско- торговая корпорация «Дашков и К», 2008. с. 98]
- Ромат, Е.В. Реклама - СПб.: Питер, 2008. - С. 45..
- Маҳмудов Н., Нурмонов А.Ўзбек тилининг назарий грамматикаси (синтаксис) Тошкент: Ўқитувчи, 1995. –22 б.
- Mengliyev B.R., Xoliyorov O‘., Abdurahmonova N., O‘zbek tilidan universal qo‘llanma, - Toshkent: Akademnashr, 2018, 6-nashr. – B. 142.
- Ғуломов А., Асқарова М. Ҳозирги ўзбек адабий тили. Синтаксис. – Тошкент: Ўқитувчи. 1987. – Б. 135.
- Ne‘matov H. vab. O‘zbek tili struktural sintaksisi. -T.: Universitet, 2000.
- Mengliev B. O‘zbek tilining struktur sintaksisi. –Qarshi, 2003.
- Sayfullaeva R. Hozirgi o‘zbek adabiy tilida qo‘shma gaplarning shakl-vazifaviy (formal-funktsional) talqini: T., 1993.
- G‘ulomov A., Asqarova M. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. - T: O‘qituvchi, 1997- yil
- Abduraxmonov H.va boshqalar. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. 2000.