Перейти к главному меню навигации Перейти к основному контенту Перейти к нижнему колонтитулу сайта

STATISTICAL DESCRIPTION OF SYNTACTIC CONSTRUCTION OF ADVERTISING TEXTS

Аннотация

The article is devoted to studying the syntactic features of the advertising text, which reflects the active processes in the modern Uzbek language system. The paper analyzes external, internet, and TV advertising texts.

Ключевые слова

advertising text, grammatical, lexical units, stylistic means, syntactic construction, simple sentence, compound sentence

PDF

Библиографические ссылки

  1. Панкратов Ф. Г., Баженов Ю. К., Шахурин В. Г. Основы рекламы: учебник/ 11-е изд., перераб. и доп. - М.: Издательско- торговая корпорация «Дашков и К», 2008. с. 98]
  2. Ромат, Е.В. Реклама - СПб.: Питер, 2008. - С. 45..
  3. Маҳмудов Н., Нурмонов А.Ўзбек тилининг назарий грамматикаси (синтаксис) Тошкент: Ўқитувчи, 1995. –22 б.
  4. Mengliyev B.R., Xoliyorov O‘., Abdurahmonova N., O‘zbek tilidan universal qo‘llanma, - Toshkent: Akademnashr, 2018, 6-nashr. – B. 142.
  5. Ғуломов А., Асқарова М. Ҳозирги ўзбек адабий тили. Синтаксис. – Тошкент: Ўқитувчи. 1987. – Б. 135.
  6. Ne‘matov H. vab. O‘zbek tili struktural sintaksisi. -T.: Universitet, 2000.
  7. Mengliev B. O‘zbek tilining struktur sintaksisi. –Qarshi, 2003.
  8. Sayfullaeva R. Hozirgi o‘zbek adabiy tilida qo‘shma gaplarning shakl-vazifaviy (formal-funktsional) talqini: T., 1993.
  9. G‘ulomov A., Asqarova M. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. - T: O‘qituvchi, 1997- yil
  10. Abduraxmonov H.va boshqalar. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. 2000.