Перейти к главному меню навигации Перейти к основному контенту Перейти к нижнему колонтитулу сайта

“MEHMONXONA MARKETINGI” VA “BREND” KONSEPTLARINING LEKSIK-SEMANTIK VA KOGNITIV VOQELANISHI

Аннотация

Ushbu tezisda mehmonxona marketingi va brend konseptlarining leksik-semantik va kognitiv jihatlari tahlil qilinadi. Maqolada marketing va brendning o‘zaro aloqalari, ularning mijozlarga ta'siri va mehmonxona sohasida qanday muvaffaqiyatli marketing strategiyalari yaratilishi mumkinligi ko‘rsatilgan. Xususan, mijozlarning kognitiv xotiralari va emotsional reaksiyalari marketing va brend yaratishda qanday asosiy omil bo‘lishi tahlil qilinadi.

Ключевые слова

leksik-semantik jihatlar, kognitiv jihatlar, marketing strategiyalari, brend imiji.

PDF

Библиографические ссылки

  1. Bazarov, V. V. (2017). Mehmonxona va restoran biznesida marketing. KNO-RUS.
  2. Kayumovna, B. M., & Xayrulloyevna, S. Z. Description of Historical Background and Socio-Economic Life in Theodore dreiser’s “The Financier”. Middle European Scientific Bulletin.
  3. Xayrulloyevna, S. Z. (2024). THE NOIR LEGACY AND ITS INFLUENCE ON CONTEMPORARY LITERATURE. International Journal Of Literature And Languages, 4(05), 18-24.
  4. Rakhimovna, R. D. (2024). DEVELOPMENT OF LITERARY PSYCHOLOGISM IN UZBEK LITERATURE. Conferencea, 69-72.
  5. Radjabova, D. (2024). PIRIMQUL QODIROVNING" YULDUZLI TUNLAR" ASARI INGLIZCHA TARJIMASIDA BOBUR PSIXOLOGIYASI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 45(45).
  6. Раджабова, Д. (2022). ИНГЛИЗ ЖЗУВШИСИ ЖЕЙН ОСТИННИНГ ‚НОРТЕНГЕР АББАТЛИГИ‛ АСАРИДА БАТ ШАЦРИ ТАЛҚИНИ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 11(11).
  7. Radjabova, D. (2022). IDENTIFYING AND DESCRIBING ERRORS IN LANGUAGE LEARNING. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 10(10).
  8. Toirova, U. S. (2019). Semantic determination of the noun. ISJ Theoretical & Applied Science, 11 (79), 139-143.
  9. Toirova, U. (2022). S. Ahmadning Qorako'z Majnun va P. Turnerning Hachiko hikoyalarida it zoosemasida sadoqat timsoli. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 19(19).
  10. Toirova, U. (2024). IT ZOOSEMIZMI" BAHOUDDINNING ITI" HIKOYASIDA. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 50(50).
  11. Shaymardanova, A. (2021). КОМПЬЮТЕРНЫЙ ПЕРЕВОД КУЛЬТУРНЫХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРОБЛЕМА ИЗГОТОВЛЕНИЯ. COMPUTER LINGUISTICS: PROBLEMS, SOLUTIONS, PROSPECTS, 1(1).
  12. Shaymardanova, A. R. (2021). O ‘ZBEK TILINING INTRALINGVAL LAKUNALARI. “FILOLOGIK TADQIQOTLAR: MUAMMO VA YECHIM” mavzusida xalqaro ilmiy-nazariy anjuman materiallari, 234.
  13. Shaymardanova, А. (2020). THE ROLE AND POSITION OF LACUNAS OF CULTURAL LOCATION IN THE PROCESS OF COMMUNICATION (CAN THE WORD “YANGA” BE THOUGHT TO BE A LACUNA IN UZBEK LANGUAGE?). Theoretical & Applied Science, (12), 322-325.
  14. Тураева, Д. Д. (2018). ВОСПИТАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ-ЦЕЛОСТНЫЙ ПРОЦЕСС В ОБРАЗОВАНИИ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, (5), 28-29.
  15. Dilobar, H., & Tursunnazarova, E. T. (2024). THE MAIN FEATURES OF TRANSLATING ECOLOGICAL TERMS FROM ENGLISH INTO UZBEK. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 12(3), 450-454.
  16. Tursunnazarova, E. T. (2024). THE MAIN FEATURES OF TRANSLATING ECOLOGICAL TERMS FROM ENGLISH INTO UZBEK. Journal of new century innovations, 44(1), 101-105.
  17. Халмуратов, К. П. (2022). СТРУКТУРА И ДИНАМИКА КРЕДИТОВ КОММЕРЧЕСКИХ БАНКОВ ПРЕДОСТАВЛЕННЫЕ НАСЕЛЕНИЮ. O'ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA ILMIY TADQIQOTLAR JURNALI, 1(10), 63-66.
  18. Djumabaeva, N., & Abishov, M. (2023). ANALYSIS OF FACTORS AFFECTING THE FINANCIAL RESULT FROM THE SALE OF PRODUCTS. Educational Research in Universal Sciences, 2(5), 86-90.
  19. Мадреймов, А. О., Шамшетова, Д. С., & Мамутова, К. М. (2019). ИНВЕСТИЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН В РАЗВИТИИ ОТРАСЛЕЙ ЭКОНОМИКИ. Мировая наука, (5 (26)), 477-480.
  20. Шамшетова, Д. С. (2019). Методы расчета экономического ущерба наносимого вредителями хлопчатника за вегетационный период. Экономика и предпринимательство, (6), 855.
  21. Fedotova, N. A. (2016). Mehmonxona sanoatida brend: nazariya va amaliyot. Eksmo.