Перейти к главному меню навигации Перейти к основному контенту Перейти к нижнему колонтитулу сайта

ТИББИЁТ ОЛИЙГОҲЛАРИ ТАЛАБАЛАРИНИНГ КАСБИЙ КЎНИКМАЛАРГА НИСБАТАН МУНОСАБАТЛАРИНИ ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ

Аннотация

Олий таълимнинг асосий мақсади талабаларнинг ўқув жараёнида олий маълумотли мутахассис қилиб тайёрлашдан иборат. Шу билан бирга талабалар ўртасида уларнинг шахсий хусусиятларини тарбиялаш ва таълим сифатини ошириш муҳим ўрин тутади. Мутахассиснинг ривожланишига бир қатор муҳим омиллар таъсир қилади. Бу нафақат ўқув жараёнининг хусусиятларини, балки касбий мақсадларни, мослашиш қобилиятини, ўзини ўзи бошқариш хусусиятлари ва талабаларнинг шахсий хусусиятларини ҳам ўз ичига олади. Шу муносабат билан шахсий ресурсларни ўрганиш, касбий қизиқишларни шакллантириш талабалар ва талабаларни талабларга мослаштириш олий та’лим муассасалари ва замонавий олий таълимнинг долзарб вазифалари ҳисобланади.

PDF

Библиографические ссылки

  1. Афонькина, Ю. А. Становление профессиональной направленности в развитии человека / Ю. А. Афонькина. — Мурманск : МГПИ, 2001. — 180 с.
  2. Гордеева Т. О., Кузьменко Н. Е., Леонтьев Д. А. и др. Индивидуально-психологические особенности и проблемы адаптации студентов: отличаются ли победители олимпиад от остальных? // Современные тенденции развития естественнонаучного образования: фундаментальное университетское образование / под общей ред. акад. В. В. Лунина. -М.: Изд-во МГУ, 2010. - C. 92-102.
  3. Кочергина Е. В., Най Дж. В. К., Орёл Е. А. Факторы «Большой пятерки» как психологические предикторы академической успеваемости студентов вузов // Психолог. исслед. — 2013. — Т. 6. — № 27. — С.
  4. Мамадиярова Д. У. Эффективность влияния программы тренинговых занятий по профилактике профессионального стресса у будущих врачей общей практики //Современное образование (Узбекистан). – 2020. – №. 8 (93). – С. 30-37.
  5. Мамадиярова Д. У. Уровни профессионального стресса у врачей общей практики //Сборники конференций НИЦ Социосфера. – VedeckovydavatelskecentrumSociosfera-CZ sro, 2020. – №. 18. – С. 14-17.
  6. Мамадиярова Д. У. Структурная модель профессиольного стресса врачей общей практики //современная психология и педагогика: проблемы и решения. – 2020. – С. 81-86.